مزایای تبلیغات اینترنتی
نوشته شده توسط : admin

  نظر به نفوذ شبکه اینترنت در کل دنیا و همچنین کشور عزیزمان ایران (به میزان بیش از 70 درصد ) و روند رو به رشد و گسترش تعداد کاربران اینترنتی در جهان و ایران بنظر میرسد که شبکۀ جهانی اینترنت توانسته است طی این سال‌ها ضریب نفوذ خود را در زندگی افراد افزایش داده و به یکی از مهمترین مسایل و ابعاد زندگی تک تک ما تبدیل گردد.تقریبا جایی نیست که گوشی های هوشمند با اینترنت همراه نفوذ نکرده و خود نمایی ننماید. به طور قطع میتوان گفت تمامی خانواده ها اگر کامپیوتر و یا لب تاب نداشته باشند ، حداقل یکدستگاه گوش هوشمند دارند . ایام فراگیری کرونا نیز خود مزیت بر علت شده و تفریبا تمامی دانشگاهها و آموزشگاهها و مدارس دوره های خود را به صورت آنلاین برگزار مینمایند. بدلیل کمتر شدن تردد ، بازار فروشگاههای اینترنتی داغ و فراگیر شده است . بنظر میرسد بعد از اتمام گسترش کرونا این روند تا حدودی کماکان ادامه داشته و بازار انواع فضای مجازی داغ بماند و درخواست جهت طراحی سایت آگهی اینترنتی و طراحی سایت فروشگاهی و سایر موارد دنیای مجازی ادامه یابد.

  از این روی میتوان گفت یکی از بهترین راهها جهت تبلیغات و ارائه نیازمندی و محصولات تولیدی شرکت ها و برند ها ، استفاده از بستر اینترنت میباشد. امروزه براحتی و با اطمینان کامل میتوان ادعا نمود تقریبا تمامی شرکت های موفق و پایدار در دنیا از روش های اینترنتی برای تبلیغات ، معرفی ، خرید و فروش محصولات و یا ارائه خدمات خود استفاده مینمایند و در این مسیر سایت های ثبت آگهی چه بصورت رایگان و چه بصورت ویژه نقش بسیار پر رنگ و بسزایی را بازی می نمایند.به جرات میتوان ادعا نمود بیشتر مشتریان امروزه کالاها ونیازهای خود را از طریق شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن های موبایلی جستجو و پیدا می کنند. برای همین شکی نیست که تبلیغات اینترنتی، راه مهمی است برای برندهای کوچک و بزرگ است که بتوانند محصولات و خدمات خود را معرفی و به فروش برسانند.

  همانطور که میدانید در گذشته با استفاده روشهای سنتی و با هزینه گزاف تبلیغات صورت میگرفت که نه برد زیادی داشت و نه بهره کافی را به صاحبان مشاغل ارائه میداد. در حالی که در روشهای مدرن امروزی مواردی همچون :

 

  • هزینه و پیچیدگی کم بدلیل عدم نیاز به چاپ بنر و بروشور و انبار و ویترین های خیلی بزرگ
  • وسعت زیاد برد روشهای تبلیغات مجازی
  • سرعت زیاد نشر
  • فرا گیر بودن
  • امکان تحلیل و ارزیابی سریع و بررسی نکات ضعف و قوت
  • امکان دسته بندی ، شخصی سازی و هدفمند نمودن نحوه نشر اطلاعات
  • امکان ایجاد ارتباط سریع و صحیح لازم با مشتریان
  • 24 ساعته و شبانه روزی بودن
  • امکان تغییرات و ویرایش آنی در هر زمان و از هر نقطه از دنیا

 

  منجر به ترغیب کلیه شرکتها و صاحبان برند در استفاده از این شبکه گسترده جهت تبلیغات و ثبت نیازمندی و حتی طراحی سایت فروشگاهی و راه اندازی آنها بجای فروشگاهای سنتی گردیده است.

  بدین جهت میتوان ادعا نمود در دنیای امروز تجارت بدون استفاده صحیح از اینترنت (مانند ایجاد وب سایت ، درج آگهی و ثبت آگهی رایگان و ویژه در سایتهای آگهی و نیازمندی ها که بهمین علت ایجاد گردیده اند، استفاده نمودن از شبکه های اجتماعی و... ) جایگاهی نداشته و به نوعی قبول شکست تجاری از رقبا میباشد. پس تا دیر نشده نسبت به استفاده مناسب از شبکه گسترده اینترنت جهت رونق بیشتر کسب و کار خود اقدام فرمایید . در این مسیر پر از پیچ و خم سایت آگهی گلچین در کنار شما عزیزان در مسیر تبلیغات و معرفی خدمات و محصولات شما بوده و همکاری لازم را به بهترین وجه ممکن ارائه می نماید.در این سایت و سایر سایتهای تبلیغاتی شما میتوانید به روشهای مختلف و مطابق با بودجه و اعتباری که خود به مسئله تبلیغات اختصاص داده اید ، ثبت تبلیغات رایگان و ویژه یا تبلیغات بنری خود را در معرض دید متقاضیان کالا و یا خدمات شرکت خود قرار دهید .

  در پایان نباید این مطلب را فراموش نمود که ، سرمایه گذاری در تبلیغات اینترنتی و ثبت آگهی و یا نیازمندی در سایت های تبلیغاتی نه تنها هدر دادن بودجه نمی باشد بلکه خود یک نوع سرمایه گذاری است که میتواند باعث گسترده تر شدن حوزه کاری و جلب مشتریان بیشتری گردد. در واقع اگر فکر کنیم با طراحی یک سایت و راه اندازی آن در سریعترین زمان میتوانیم از آن سایت کسب درآمد نماییم و یا خودمان را در وب مطرح و معروف نماییم ، تصور غلطی است که باید در آن تجدید نظر نماییم . در حالی که با معرفی خدمات و محصولات خود در سایتهای مطرح نیازمندی و با ثبت آگهی رایگان و یا ترجیحا ویژه به این هدف زودتر خواهیم رسید .





:: برچسب‌ها: ثبت آگهی رایگان , طراحی سایت , سایت تبلیغاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 309
|
تعداد امتیازدهندگان : 89
|
مجموع امتیاز : 89
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: